Boksen voor het goede doel

Op 22 november 2025 vindt het Boksgala Roermond plaats: een spectaculaire avond waarin ondernemers de ring betreden om geld in te zamelen voor Stichting KiKa. Dit jaar staat onze eigen Paul Cremers in de spotlights. Hij heeft al maanden keihard getraind, getuige zijn blauwe plekken, en heeft nog een lange weg te gaan. Hij doet dit niet voor zichzelf, maar voor kinderen die dagelijks een veel zwaardere strijd leveren: die tegen kinderkanker.





Date

28-04-2025

Categorie

Marketing
Auteur
Sander Strijbos
Teamlead Marketing

Samen maken we een vuist tegen kinderkanker!

Paul heeft niet alleen de bokshandschoenen opgepakt, maar is ook op een persoonlijke missie om KiKa te steunen. Als kersverse vader van zijn zoontje Archie weet hij als geen ander hoe kostbaar een gezonde toekomst is. Door zijn deelname wil hij bijdragen aan beter onderzoek en betere behandelingen voor zieke kinderen. Paul zijn inzet verdient alle support die hij kan krijgen. En daar hebben we jou bij nodig.

Iedere donatie, groot of klein, maakt verschil. Met een gift vanaf € 50,- krijg je zelfs toegang tot de exclusieve livestream van het gala en kun je Paul live in actie zien.

Doe je mee? Help KiKa met jouw donatie!

Natuurlijk mag je ook gewoon doneren zonder de adrenaline van de ring te voelen. Alle opbrengsten gaan rechtstreeks naar Stichting KiKa. Elke euro helpt kinderen meer kans te geven op genezing.


Wil jij Paul én KiKa steunen? Klik dan hier om te doneren. Samen maken we een vuist tegen kinderkanker.


Doneer direct

Wil je op de hoogte blijven van de ontwikkelingen? 

Volg ons op social media en houd deze pagina in de gaten voor de laatste updates over het Boksgala.


Auteur
Sander Strijbos
Teamlead Marketing

Our superhero

Sander is inmiddels gepokt en gemazeld als marketeer bij start-ups in de maakindustrie. Hij heeft al een diverse carrière achter de rug, werkend in diverse rollen in verschillende sectoren. Tussen enkele banen door reisde hij over de hele wereld, maar kwam hij altijd weer terug naar Limburg. Tien jaar geleden nam hij de rol van marketeer op zich bij een startup die 3D-printmaterialen ontwikkelt en bouwde hij het merk verder uit. Na tien jaar de focus op één sector te hebben gehad, wilde hij graag zijn marketinghorizon verruimen.

Toen Sander bij Appart binnenkwam, de grote Lego-toren in de vergaderruimte zag staan en de filmposters op de gang van ons kantoor in zich opnam, wist hij: ‘hier ben ik aan het juiste adres’. Sander is vaak de rust zelve en laat zich niet opjagen door vlugge salespraatjes, maar graaft tot diep onder de oppervlakte om de probleemstelling kristalhelder te krijgen. Hij geeft vooral gedegen en doordacht advies, gebaseerd op zijn brede ervaring als online marketeer. En met een vleugje humor erbij.\_

Zijn twee jonge dochters houden hem thuis bezig. Daarnaast leest hij veel en behoren films en series tot zijn favoriete tijdverdrijf. En voor diegenen die eens een potje Triviant willen verliezen, Sander wint graag van je.