Dezelfde kennis en kwaliteit met een nieuw sausje.

De la Roy is ruim zestig jaar geleden opgericht, toen als een isolatiebedrijf van koud- en warmwaterleidingen. Vandaag de dag ontwerpen en maken ze van tempex de meest complexe objecten, zo hebben ze het twee-vingerige logo van The Voice gemaakt. Bij een veranderend bedrijf hoort ook een nieuwe uitstraling. De la Roy zocht naar een bedrijf om een pakkende website te ontwikkelen en de huisstijl te vernieuwen. Dat is Appart op het lijf geschreven!

Client:

De la Roy

Services:

IT

Website:

https://delaroy.nl/

Naamsbekendheid tillen naar een nog hoger level.

Om de boodschap van De la Roy beter over de bühne te brengen, heeft Appart een nieuwe website ontwikkeld in een geüpgraded stijl die matcht met de kernwaarden van het bedrijf. Allereerst werd er orde op zaken gesteld en moest er een duidelijk onderscheid gemaakt worden in de diensten die De la Roy aanbiedt. Dit is opgesplitst in drie verschillende takken die een belangrijke fundering vormen voor de site: design, maatwerk en verpakkingen en bouw.

Een online front- en backoffice met een moderne uitstraling.

De nieuwe stijl van De la Roy wordt doorvertaald naar de hele website. Het strakke, moderne logo leent zich daar perfect voor. Zo zijn de kleur- en vormgebruik van het logo de basis voor de website. Het contrast van de kleuren rood en wit zorgt ervoor dat beiden kleuren eruit springen en ook de cirkel is een terugkerende eyecatcher. Daarnaast is de schuine lijn die het logo breekt terug te vinden op iedere pagina. Dit zorgt visueel niet alleen voor een extra dimensie, maar vooral voor een enorme herkenbaarheid. En daar doen we het voor!

Naast het zichtbare front gedeelte van de website heeft Appart ook een onzichtbaar achterliggend systeem gebouwd. Dit is ontworpen voor de salesmanagers van De La Roy om bij gesprekken gebruik van te kunnen maken. Met dit gedeelte kunnen ze bij prospects in een oogopslag relevante projecten laten zien en projecten die geen relevantie hebben worden met gemak weggefilterd.

Een strakke website die de wensen van De la Roy faciliteert.

Na het ontwikkelproces hebben we een kersverse website met een moderne huisstijl opgeleverd aan De la Roy die zowel aan de voor- als de achterkant professionaliteit uitstraalt. Naast het feit dat de huidige website erg overzichtelijk en daarom prettig in gebruik is, zal deze upgrade ook voor meer naamsbekendheid zorgen. Het bedrijf heeft fervente klussen mogen uitvoeren voor grote opdrachtgevers en dat mag gezien worden! De nieuwe website zal ervoor zorgen dat De la Roy nog meer succes mag vieren in de toekomst.

The heroes on the case.

Icoon Designstudios

Eva Schoren

Graphic Designer
Lees hier meer
Eva Schoren
Icoon Designstudios

Paul Cremers

Creative Director
Lees hier meer
Paul Cremers
Icoon IT

Olivia Arents

Frontend Developer
Lees hier meer
Olivia Arents